Właścicielem sklepu www.Corallife.pl jest firma :
Corallife Szymon Chłodek
ul.Sokolska 60
44-310 Radlin
NIP 647-259-33-70
Zwana w dalszej części niniejszego dokumentu Sklep.
Zamówienia towarów i ich realizacja:
- Zamówienie w sklepie www.Corallife.pl może złożyć tylko osoba pełnoletnia, zwana dalej Klientem.
- Składając zamówienie, Klient zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Wypełniając formularz rejestracyjny Klient potwierdza zawarte w nim dane jako prawdziwe.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, podanie dokładnego adresu wraz z kodem pocztowym, adresu e-mail i nr telefonu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do potwierdzenia zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.
- Sklep może odmówić realizacji zamówienia, jeśli miedzy innymi dane Klienta są niepełne, nieprawidłowe, nie można nawiązać kontaktu z klientem, jego adres e-mail jest nieprawidłowy.
- Ceny podane w Sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszeniem do składania ofert (art. 71 Kodeksu Cywilnego).
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
- Sklep nie przyjmuje zamówień złożonych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail.
- Oferta zamieszczona na stronach Sklepu nie jest ofertą magazynową - tzn. nie wszystkie produkty sa dostepne "od ręki".
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie mailem, które jest równoznaczne z przyjąciem zamówienia do realizacji. List jest wysyłany automatycznie. W liście Klient otrzymuje nr zamówienia, którym należy posługiwać się w kontaktach z obsługa sklepu.
- Termin realizacji dla produktów będących na stanie sklepu wynosi do 2 dni roboczych i liczony jest od następnego dnia roboczego. Jeśli jednak produkt nie jest dostępny na magazynie termin realizacji to 14dni roboczych.
- Sklep zawsze informuje Klienta o przewidywanym terminie wysłania zamówienia (uzależnionym od dostępności towarów u dystrybutora lub importera).
- Przesyłki w których znajdują się towary wrażliwe na uszkodzenia podczas transportu oznaczane są przez Sklep emblematami OSTROŻNIE SZKŁO.
Zamawianie i wysyłka żywych zwierząt:
-Przed zamówieniem sklep prosi o kontakt w celu potwierdzenia dostepności zwierzęcia.
- Składając zamówienie, Klient zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Wypełniając formularz rejestracyjny Klient potwierdza zawarte w nim dane jako prawdziwe.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, podanie dokładnego adresu wraz z kodem pocztowym, adresu e-mail i nr telefonu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do potwierdzenia zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.
- Sklep może odmówić realizacji zamówienia, jeśli miedzy innymi dane Klienta są niepełne, nieprawidłowe, nie można nawiązać kontaktu z klientem, jego adres e-mail jest nieprawidłowy.
- Ceny podane w Sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszeniem do składania ofert (art. 71 Kodeksu Cywilnego).
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
- Wszystkie dostępne zwierzęta są zdrowe, po kwarantannie i przyjmują pokarm.
- Zamówione zwierzę wysyłane jest do Klienta po otrzymaniu zapłaty od Klienta.
- Termin realizacji ustalany jest z Klientem indywidualnie.
- Podstawą reklamacji zwierząt są zdjęcia przesłane bezpośrednio po odebraniu paczki (zdjęcia powinny być wykonane przed otwarciem worków)
- Sklep dokłada wszelkich starań aby zwierzę dotarło żywe , ale nie może brać odpowiedzialnośći za to czy zwierzę będzie żyło i miało się dobrze w zbiorniku klienta.
Gwarancja i reklamacja:
-Towary prezentowane w sklepie są nowe i objęte są gwarancją producenta/importera, zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych, dostarczanych razem z towarem.
-W przypadku reklamowania wadliwego towaru Klient zobowiązany jest poinformować, drogą mailową, o tym fakcie Sklep oraz dostarczyć na własny koszt wadliwy produkt do siedziby Sklepu wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt Sklepu
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest karta gwarancyjna i dowód zakupu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni od daty dostarczenia towaru przez Kupującego.
- Sklep nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy. Klient ma prawo i obowiązek do sprawdzenia w obecności przewoźnika stanu dostarczonego towaru, a w razie stwierdzenia uszkodzeń - niezwłocznie do spisania protokołu szkody (data spisania Protokołu winna być taka sama jak data dostarczenia przesyłki).Protokół ten należy dostarczyć listownie lub mailowo (na adres biuro@corallife.pl) w ciągu max trzech dni od daty jego spisania i jest on jedyną podstawą do uwzględniania tego typu reklamacji.
- Sklep nie odpowiada za czas jaki spedytor lub przewoźnik potrzebuje na dostarczenia zamówionych towarów pod wskazany adres. Czas dostarczenia towarów przez spedytora lub przewoźnika nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń lub reklamacji.
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku. O ochronie niektórych praw konsumentów. W przypadku zwrotu towar musi być odesłany do siedziby Sklepu, w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.
- Nie przyjmujemy zwrotów żywych zwierząt.
Pozostałe informacje:
- Wszystkie ceny podane w sklepie www.Corallife.pl są cenami brutto.
- Na życzenie wystawiamy fakture Vat.
- Promocje i rabaty nie sumują się.
- Sklep nie bierze odpowiedzialności wobec firm lub osób trzecich z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych, wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonych przez producenta/dystrybutora danego produktu.
W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem decydują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Ochrona danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych Klientów jest firma Corallife.
- Corallife.pl jako administrator danych osobowych, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883), informuje, że w zbiorze danych będą przetwarzane dane osobowe Klientów w celu wykonywania czynności związanych z obsługą zamówień, których stroną są Klienci.
- Zgodnie z postanowieniami w/w Ustawy Klientom przysługuje prawo do kontroli przetwarzania dotyczących ich danych osobowych.
- Dane Klientów nie będą w żadnym razie udostępniane firmom i osobom trzecim.
RODO
W związku z tym, że od 25 maja 2018 r. przy przetwarzaniu danych osobowych należy stosować przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnym przepływem informujemy, że Administratorem Pani/a danych osobowych jest firma Corallife Szymon Chłodek z siedzibą na ulicy : Sokolska 60 w Radlinie
Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z działalnością gospodarczą o marketingową. Podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.
Dane będą przetwarzane do czasu, w którym ustanie cel, dla którego zostały zebrane lub sprzeciwu co do przetwarzania danych osoby, której dane dotyczą, w zależności, co nastąpi pierwsze. Każdy ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Organu Nadzorczego.
Aby usunąć dane osobowe z bazy Administratora, przez złożenie oświadczenia, wykorzystując dane kontaktowe Administratora ,lub po przez wysłanie informacji na adres e-mail biuro@corallife.pl